Microsoft Dynamics 365
Sales Business
er tilpasset jeres forretning
Det betyder at du langt hen ad vejen kan bruge systemet helt standard. Samtidigt kan systemet tilpasses til netop jeres specielle behov, så dine kollegaer oplever en CRM-løsning, der er afstemt med jeres forretning, og som letter deres hverdag.
Et CRM-System udviklet til flere typer af virksomheder
Alle forretninger er ikke ens og derfor er Microsoft Sales Business udviklet i forskellige varianter, der er tilpasset til netop jeres type virksomhed og som understøtter jeres behov.
HANDELSVIRKSOMHED
I laver og sender mange tilbud dagligt. Fokus er på en strømlinet salgsproces: vindes tilbud, skal de automatisk omdannes til salgsordre og faktura
PROJEKTSALG
I sælger komplekse løsninger med en lang salgsproces, der involverer mange forskellige aktører. Fokus er at holde styr på hvor langt I er i Salgsprocessen.
FORHANDLERSALG
I har mange og lange samarbejdsaftaler. Fokus er at holde styr på forhandlere og kæder, deres prisaftaler, sortimenter, kampagner.
SERVICEFORRETNING
Arbejder I hurtigt og effektivt?
Du er ikke i tvivl, når jeres CRM-system virker.
Opgaver som tidligere kunne være ret tidskrævende og måske lidt omfattende, opleves pludselig som enkle og hurtige at udføre.
Og her vil vi gerne udfordre dig lidt: Hvor lang tid tager det dig at oprette en ny kunde, lave et flot tilbud og sende det til kunden?
Klik på videoen her og se hvordan du kan gøre det på 3 minutter.
Hvad sælger vi i næste kvartal?
Spørgsmålet alle der arbejder med salg har stillet, eller er blevet stillet, et utal af gange.
Og det er svært at svare på, da vi forsøger at kigge ud i fremtiden. Men sættes jeres CRM-system op til at beregne sansynligheden for at vinde en Salgsmulighed baseret på historikse fakta, er I et godt stykke tættere på at gætte korrekt.
Styr hele kunderejsen
De bedste CRM-systemer er sat op til at understøtte jeres forretning gennem hele kunderejsen, lige fra kunden “opdager” jeres virksomhed, henover salget og til after-sakes Kundeservice. Sales Business CRM-løsningen har alle de elementer der skal til for at tiltrække nye leads, strømline salget og sikre kundernes loyalitet gennem en ekselent kundeservice.
Starten af kunderejsen
Med Salgs CRM kan i nemt målrette tilbud til potentielle kunder, som er skræddersyede til deres behov.
Udover det, kan i strukturere hvem i skal opsøge hvornår og hvorfor, så salgsmulighederne forbedres.
Midt i kunderejsen
Salgs CRM sørger for at i altid nemt kan finde alle nøgleoplysninger. Så kan i altid holde jer opdaterede på hvor i salgsprocessen kunden er, samt de behov som kunden har. På den måde giver i en bedre kundeoplevelse, fordi i viser at i kunden og deres behov.
Eftersalg
Efter salget kan i med Salgs CRM nemt opsætte og administrere e-mailkampagner og nyhedsbreve. På den måde kan i forstærke kunderelationer og yde bedre kundesupport.
Få loyalitet fra jeres kunder
Da i med Salgs CRM har fuld kontrol over kunderejsen, kan i bedre forsikre at kunderne ikke går fra jer til jeres konkurrenter. Salgs CRM hjælper jer med at yde bedre kundesupport og service, så jeres kunder får lyst til at forblive jeres kunder.
Jeres kundeforhold og kendskab bliver forbedret, og det forhold gavner kundeloyaliteten hos jeres virksomhed.
Kontakt os og start jeres rejse mod det perfekte CRM-system i dag!
HANDELSVIRKSOMHED
Som Handelsvirksomhed er I kendetegnet ved mange daglige handler og en hurtig turnaround på lageret.
Derfor skal jeres CRM-system være lavet, så I hurtigt og effektivt kan oprette salgstilbud, konvertere disse til Salgsordrer og sende disse data videre til jeres Regnskabssystem (ERP), så kunden kan faktureres.
Jeres produktdata, priser og lagertal skal være opdateret i realtime, så den enkelte sælger ved hvilke varer han eller hun kan disponere over.
Dashboard rapportering handler meget om antal tilbud sendt og værdien på disse, Win/Loss Rate på tilbud, daglige omsætningstal. etc.
PROJEKTSALG
Projektsalg er kendetegnet ved en lang og til tider komplekt salgsproces, med mange involverede aktører og interesenter.
Derfor skal jeres CRM-system være lavet, så I har en stor indsigt i, hvor i salgsprocessen det enkelte projekt befinder sig, og opdatere sandsynligheden for at vinde projektet efterhånden som projektet rykker frem i salgsprocessen.
Der er mange interne og eksterne aktørerer involveret i proceseen, og jeres CRM-system skal afspejle hvem de er og deres mulige påvirkning af salget.
Dashboard rapportering handler meget om hvilke salgsmuligheder der befinder sig på hvilket trin af salgspricessen, og hvor længe de befinder sig på det enkelte trin.
FORHANDLERSALG
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
SERVICEFORRETNING
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.