Lad e-Docs klare jeres

DMS-toldindberetninger

Cliento e-Docs er en effektivt løsning, der forenkler og automatisere interaktionen mellem offentlige systemer og jeres eksisterende IT-systemer.
E-Docs muliggør automatisk indsendelse af Tolddeklarationer til Toldstyrelsens nye DMS system, Digitale Sundhedscertifikater til Fødevarestyrelsens nye DIX system, indsendelse af Oprindelsescertifikater til det lokale handelskammer, lave fragtbookinger, palle/FSC certifiktater, Pakkelister etc..

Og det bedste ved e-Docs: Du kan være i gang på kun 3 uger

Er du træt af Tolds DMS online portal?

Clientos e-Docs er en løsning, der automatisk henter faktura data I jeres Regnskabssystem (ERP) og konverterer disse til en Toldindberetning, inden de indsendes til Toldstyrelsens nye DMS system.

e-Docs giver et dejligt overblik over alle dine indberetninger og deres status hos Toldstyrelsen, så altid bevarer det store overblik.
Løsningen er lavet så den er let og intuitiv at bruge, hvilket blandt andet betyder at alle Tolds svar (Notifikationer) vises til dig i et simpelt og let forståeligt sprog.

Fordele ved Cliento e-Docs

Automatiser

e-Docs automatiserer indsendelse og håndtering af Tolddeklarationer ved at integrere med Toldstyrelsens DMS System. Dette sparer jer for en betydelig mængde trivielt ensformigt arbejde i forhold til at arbejde i Tolds DMS online.

Spar tid

Idet store dele af processerne i e-Docs er automastiske, sparer systemet jer for en masse trivielle og manuelle processer, og dermed en masse tid.

Undgå fejl

Undgå at jeres eksporordrer bliver forsinkede på grund af fejl i f.eks. Toldindberetninger. Der er størst risiko for fejl, når der laves manuelle indberetninger, hvorimod automatisk generede indberetninger, mindsker risikoen for fejl.

Let at bruge

e-Docs er lavet med et simpelt og intuitivt interface, hvilket betyder at du på ingen måde behøver at være toldekspert for at bruge e-Docs.
Så det er muligt for alle medarbejdere at se status på de forskellige sager.

Digitalisering af fødevarecertifikater

Fra 2024 starter Fødevarestyrelsen udrulningen af deres nye DIX løsning, som er en løsning der understøtter digitale Fødevarecertifikater. Det betyder at du fremadrettet skal sende dine Fødevarecertifikater digitalt til Fødevarestyrelsen og ikke som hidtil, til det lokale Handelskammer. Herefter printer Fødevarestyrelsen certifikaterne ud, stempler dem og herefter er de klar til afhentning.

Digital håndtering af eksportdokumenter

Oprindelsescertifikater, EUR1 og andre relevante eksport dokumenter, skal endorses (Stemples) på Handelskammeret, for at opnå gyldighed i modtagerlandet. Med Cliento e-Docs genereres dine eksport dokumenter digitalt og sendes direkte til dit lokale Handelskammer, som herefter printer og stempler dem. Dokumenterne kan efterfølgende afhentes eller sendes direkte til dig. 

Kontakt os og start jeres rejse mod det perfekte CRM-system i dag!

SEND OS EN MAIL

abr@cliento.dk

GIV OS ET KALD

+45 40 59 16 30